lördag 27 februari 2010

Skare....

Detta var en av dom finaste dagarna på länge under vintern, vi gick en av de turer som man vänjer sig på...
Jag vet inte om det var solen eller nåt i maten , men hursom helst var hon "tokig" mest hela tiden.

F:- jiihaa, come on...
J:- Men va är det..?


F:- Jag tänkte vid kunde "slänga oss ut i snön" leka lite, här kanske?
J:- Njae , jag tycker det är ok här på vägen?


F:- Ameh! din tönt.... det är ju kul ju!
J:- Jamen jag känner inte riktigt för det nu, kan vi kanske "träna" nåt? Lite "fot" gående, inkallning etc.. eller?
F:- ( " eller plats läggande ...typ 1 timme. " )


F:- MEN här då? Kan det bli mycket bättre?
J:- Det är lite mycket snö där, det är ju knappt jag kan gå där!
F:- "det är ju knappt jag ".... Jag sticker ut här nu , jag orkar inte hålla mig.
J:- Gör det du , men jag väntar här. Det finns ingen skare att gå på, så du vet...


F:- Skare ? går det att äta. Tjoho kom igen, känn på "pudret" ha ha ha yiiiihaa! Detta är kanon!


*PLUMS*



F:- SATAN..........


1 kommentar: